Denne artikel er baseret på et kommercielt samarbejde og artiklen er betalt for af den eller de virksomheder, der linkes til.

Skal du holde et event eller en fest i København, kan det hurtigt blive dyrt hvis du selv skal stå for planlægningen. Det kræver lokaler, mad og drikkevare, pynt, invitationer, underholdning, tema og meget mere. Alle sammen udgifter der kan være svære at overskue, hvad det bliver i sidste ende, hvis man skal tage betaling for sit event.  

Lad professionelle stå for dit event 

Lad professionelle stå for dit event, og få mere tid både inden og til selve evente, og få en klar oversigt over hvad det kommer til at koste.
Fordelen ved at lade et bureau stå for dit event, er at de ofte har mange kontakter og kan derfor lave priserne billigere, end hvad du egentligt selv ville kunne gøre det til.
Et af de største og mest eftertragtede event bureauer i København er Event Republic. De har siden 2003 lavet event, for både store og små virksomheder og private, og forstår derfor lige præcist hvad det er du eller din virksomhed har brug for, og hvordan jeres fest skal tilrettelægges for at den passer til jer.  Hvis du gerne vil vide mere om Event Republic kan du se mere her. 

Hvilke typer event kan man vælge at holde? 

Der findes mange typer event man kan vælge at holde. Det kan være julefrokost, påskefrokost, tema fest, sæsonfest, eller højtider, såsom fastelavn, Halloween o.l.
Noget af de Event Republic er mest berømte for, er deres julefrokoster og sommerfester.
De står for alt planlægningen, både lokationer, pynt, mad, drikkelse og hvad der ellers høre sig til.
De har tidligere lavet store events for firmaer som Maersk, Dell, NCC, Jubii og andre store virksomheder. Men er ligeså glade for at få private eller mindre virksomheder. Som de siger, de lever for at lave et uforglemmeligt event.

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here