Denne artikel er baseret på et kommercielt samarbejde og artiklen er betalt for af den eller de virksomheder, der linkes til.

2018 er ved at rende ud og når vi om mange år kigger tilbage på 2018, er det uden tvivl den fantastiske sommer vi vil kigge tilbage. Men som alle andre år, skal jule overståes og ikke mindst julefrokosten. Der er ingen tvivl om at tiden omkring julen og stort set hele december måned er et af de dyreste måneder på året, derfor giver vi et par tips til hvordan du kan spare tid og penge når der skal arrangeres julefrokoster.

Anret billigt og lækkert

I julen og især til julefrokosten er det ikke mange der ønsker at spare på tingene og specielt her er der ikke noget som skal mangle. Hvis du skal afholde en privat julefrokost kan du med fordel købe lidt et par af de lidt billigere dagligvare, og så anrette den pænt. Der er står forskel på prisen på pålæg, men hvis du anretter det pænt og indbydende, er det mindst ligeså lækkert som de dyrere daglig vare. Der ligegyldigt om det er privat eller i en virksomhed, netop denne dag skal der ikke mangle noget.

Giv julefrokosten som en gave

Mange virksomheder vil gerne spare penge og ved nogle virksomheder kan det også være ved den årlige julefrokost eller på medarbejdernes julegaver der skal spares. Rent skatte mæssigt er meget klare grænser for hvor store gaver man som virksomhed må give de ansatte, dog er det på til den ansatte selv at indberette det til skat. Blandt andet af disse grunde kan det være svært som virksomhedsejer, at forkæle sine ansatte, og derfor kan man med fordel lade julefrokosten være en gave til medarbejderneEt af de steder hvor virksomheden rent faktisk har mulighed for at gøre lidt ekstra, er når det kommer til julefrokosten. Det behøver nemlig ikke være i et kedeligt lokale med en halv dårlig buffet. Nej, der findes et hav af muligheder for at skabe den perfekte ramme til julefrokosten. Holder man det i lækre rammer, er der uden tvivl flere der vil sætte lidt mere pris på tingene. Mange eventfirmaer arrangere større julefrokoster, hvor flere virksomheder er samlet, og hygger sig en hel aften.

EFTERLAD ET SVAR

Please enter your comment!
Please enter your name here